Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.
Knihovna pro podporu karetních her na mobilních zařízeních
Hodek, Václav ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem knihovny pro podporu karetních her na mobilních zařízeních na platformě J2ME a také obecnými doporučeními užitečnými pro vývoj a testování. Samotná knihovna je pak navržena s ohledem na co největší podporu nejen ze strany mobilních telefonů, ale i desktopových systémů, což je výhodné zvláště při testování knihovny. Knihovna by měla být schopna řešit co nejvíce různých druhů karetních her.
Žiju tarot
Oplatková, Hana ; Vondřejcová, Silvie (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Osobní balíček karet vytvořený na základě půlročního průzkumu a dokumentací denních prožitků. Balíček obsahuje 49 karet a je inspirován sadou 78 tarotových karet. Textový obsah – rub karty byl vytvořen podle deníkových záznamů. Líc karty byl vybrán jako reprezentace dějů obvykle se odehrávající v dny, kdy daná denní karta vycházela.
Tarot jako hra
Koudelková, Tereza ; Vlková, Veronika (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Dílo s názvem Kosmický tarot je autorskou iterací 78 tarotových karet, vycházejících z tarotu určeného k vykládání, s přiloženými pravidly, která umožňují s kartami hrát hru pro dva hráče. Součástí díla je výkladová kniha, která obsahuje úvod a manuál pro používání mé sady a výklady jednotlivých karet, a která je svou formou přizpůsobena pro použití při hře. Vzniklé dílo reaguje jak na patos, který je s tarotem asociován v naší kultuře, tak na obvyklé formy, se kterými se v tarotu dá setkat. Karetní hra uzpůsobena pro tento tarot je využívána pro vzbuzení specifické atmosféry a prožitku mezi hráči, který přeneseně cituje formu komunikace mezi vykladačem a tazatelem při tarotové seanci - výkladu karet. Motivy na kartách jsou ovlivněny žánrem fantasy a science fiction, zejména se dotýkají literárního subžánru science fantasy.
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.
Středověké hry pohledem dětí 21. století
FEJTKOVÁ, Ludmila
Diplomová práce pojednává o přístupu dnešních žáků základních škol ke středověkým hrám. V teoretické části práce je charakterizováno období středověku a zastoupení hry v životě středověkých lidí. Pojednáno je o významu hry, uvedeny jsou nejznámější klasifikace her a blíže je popsána hra u žáků školního věku. V praktické části práce je uveden průběh a výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jaká je obeznámenost žáků školního věku se středověkými hrami. Dílčími cíli bylo analyzovat zastoupení středověkých her v životě žáků školního věku a určit, jak tito žáci nahlížejí na středověké hry, a to i v kontextu dnešních her. Výzkumný soubor tvořilo 282 žáků 4. a 7. tříd základní školy. Formulovány byly tři výzkumné předpoklady, které byly ověřovány pomocí chí-kvadrátu. Zjištěné výsledky poukazují na význam středověkých her v životě dnešních dětí a samotná koncepce výzkumu nabízí náměty k pedagogické činnosti v rámci edukace žáků základních škol, v níž má hra nezastupitelné místo.
Chování hráčů u pokerových stolů
Beránek, Karel ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kuncl, Milan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o chování hráčů pokeru, se kterými se lze setkat při hře pokeru. V práci se postupně zabývám neverbální komunikací, verbální komunikací a etikou pokerových hráčů. V části o neverbální komunikaci rozebírám jednotlivé části těla od nejdůležitějších pro čtení po nejméně důležité. Zabývám se také psychologickými efekty, které mohou značnou měrou ovlivnit chování hráčů. V části o verbální komunikaci se zaměřuji především na to, k čemu může verbální komunikace v pokeru sloužit a jak těchto poznatků využívat. V poslední části představuji problematiku etického chování. V praktické části využívám poznatků z mého vlastního výzkumu a také z poznatků hráčů, kteří byli ochotni podělit se se mnou o své vědomosti. V neposlední řadě využívám rozboru videa přístupných na YouTube.
Knihovna pro podporu karetních her na mobilních zařízeních
Hodek, Václav ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem knihovny pro podporu karetních her na mobilních zařízeních na platformě J2ME a také obecnými doporučeními užitečnými pro vývoj a testování. Samotná knihovna je pak navržena s ohledem na co největší podporu nejen ze strany mobilních telefonů, ale i desktopových systémů, což je výhodné zvláště při testování knihovny. Knihovna by měla být schopna řešit co nejvíce různých druhů karetních her.
Žiju tarot
Oplatková, Hana ; Vondřejcová, Silvie (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Osobní balíček karet vytvořený na základě půlročního průzkumu a dokumentací denních prožitků. Balíček obsahuje 49 karet a je inspirován sadou 78 tarotových karet. Textový obsah – rub karty byl vytvořen podle deníkových záznamů. Líc karty byl vybrán jako reprezentace dějů obvykle se odehrávající v dny, kdy daná denní karta vycházela.
Elektronické bankovnictví na trhu v ČR se zaměřením na přímé bankovnictví
DVOŘÁKOVÁ, Petra
Předmětem diplomové práce je zhodnotit současný stav přímého bankovnictví na českém trhu a provedení rozboru jednotlivých druhů přímého bankovnictví. Dílčí cíl je vytvořit formální postup pro výběr optimálního druhu přímého bankovnictví pro bankovní klienty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.